2PEP communication & design
Die wil ik hebben!
Packaging Design

Verpakkingen zijn het medium waarop het merk de maximale aandacht krijgt. Het zijn namelijk de merken die men vertrouwt, die men mee naar huis neemt. Maar voordat het zover is moet eerst het vertrouwen van uw klanten gewonnen worden in een van de meest concurrerende omgevingen mogelijk. Namelijk in de winkel.

 

Reden genoeg om aan deze directe verbinding met uw klanten extra aandacht te besteden.
Want goede vormgeving verkoopt! Het is echter een hele kunst om het er allemaal smaakvol en begeerlijk uit te laten zien. Want op deze, vaak compacte, communicatiemiddelen is het een continu gevecht om de ruimte. En dus de aandacht.

 

Om te beginnen het merk in de vorm van het logo, de productnaam en afbeelding. Dan de gebruiksaanwijzing, gebruik suggesties, ingrediënten, GDA en een voedingswaardenwijzer wanneer nodig, barcodes en inhoudsaanduiding. Maar ook de wettelijk verplichte aanduidingen die door Europese richtlijnen en onder druk van maatschappelijke veranderingen van tijd tot tijd worden aangescherpt.* Allemaal elementen die een plek moeten hebben op uw verpakking en die de klanten van waardevolle informatie voorzien. Om nog maar te zwijgen van eventuele wervende teksten, acties, wedstrijden en Cross Selling. En dan alles soms ook nog in meerdere talen.

 

Het is vormgeving en lay-out op de vierkante centimeter. In full-colour, op talloze soorten van ondergronden en met een variatie aan druktechnieken en afwerkingen. Kortom een waar ambacht waarbij alle grafisch vakmanschap en vakkennis samen komen. 2PEP communication & design creëert met goede, heldere vormgeving en oog voor de plek binnen de totale merkcommunicatie, vakkundig en technisch goed geproduceerde verpakkingen die een waardevolle bijdrage leveren aan het succes van uw merk in het schap.

 

* Verordening nr. 1169/2011 van het Europees parlement (vanaf december 2014 verplicht).